1 Mart 2014 Cumartesi

Baby Shower Partim -Eymen'i Beklerken-

Daha hamile bile değilken; blog okumayı çok sevdiğimden bir yemek bloğunda karşılaştım baby Shower partisiyle. Tabi sonra o blogdan o bloga insanlar neler yapmış fotoğraflara baktım. Eşime gösterdim beğendiklerimi ve karar verdik bir gün hamile olursam ben de yapacaktım. Çok tatlı bir anı olarak kalacaktı.

Derken hamile kaldım ve hamileliğimin son ayında artık hazırlıklara başladım. Önce bursa cumhuriyet caddesindeki has inci ve çemrekten süslemelerimizi aldık. Sonra menüye karar verdik. Sevgili arkadaşım Tuğba keçeden nazar boncuğu ve isimliğimizi yaptı. Pastamızı bursa uzay pastanelerinden sipariş ettik. Ve o gün geldi. Bir an daha bebek ortada yokken böyle birşey yapmasak mı diye tereddüte düşmüştüm fakat öyle mutlu oldum, kendimi öyle iyi hissettim ki tüm hamileler böyle mutlu bir gün mutlaka yaşamalı. Öyle ki kendimi gelin gibi hissettim. O gün yanımda olan ve beni öylesine özel hissettiren tüm dostlarıma buradan teşekkür ediyorum.


Pastamı keserken
Menümüzde yaprak sarması, mercimekli köfte, su böreği, peynirli mayalı poğaça, tubişimin tarçınlı kurabiyesi, Yasemin tubişimin tonbalıklı salatası ve yaşpasta vardı.

Eşim Koray'ın el emeği fotoğraf çerçevemiz

Veeeeee pastamız teşekkürler uzay pastaneleri

Dostlar

Çiçeğim sevgili esracımdan 
Partilerin vazgeçilmezi oyunlar 

Kurdele oyunu: bir kurdeleyi misafirlerin herbiri istediği uzunlukta kesiyor. Sonra siz karnınıza o kurdeleleri doluyorsunuz. Karnınıza en yakın uzunlukta kurdele kesen hediyeyi kazanıyor.

En kısa sürede En çok bebek malzemesi yazma oyunu 

Tavlada en büyük atma oyunu 
Ve nazik dostlarımdan meleğime şipşirin hediyeler






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder