29 Mart 2014 Cumartesi

Yarın Oyumu Kullanacağım Çünkü....



Yarın oyumu kullanacağım çünkü;

  • Ülkemin topraklarında özerklik konuşulsun istemiyorum.
  • Ülkemde al bayrağımızdan başka bir bayrak dalgalansın istemiyorum.
  • Ülkemde çocuk, sivil, kadın demeden insan öldürenlerin serbestliğe yol almasını istemiyorum.
  • Ülkemde milli bayramlarımızı coşkuyla kutlamak istiyorum.
  • Ülkemde her sabah öğrencilerim "Ne mutlu Türk'üm diyene! Diye bağırabilsin istiyorum.
  • Ülkemde çocukların sebepsiz yere ölmesini istemiyorum.
  • Ülkemde hırsızların yönetici olmasını istemiyorum.
  • Ülkemde haber alma özgürlüğümün engellenmesini istemiyorum.
  • Ülkemde sosyal medya mecralarının yasaklandığına inanmak istemiyorum.
  • Ülkemin biraz daha oy toplamak için olmayan sebeplerle savaşa sürüklenmesini istemiyorum.
  • Ülkemde insanların artık uyanmasını istiyorum.
  • ...
  • Oğluma bırakacağım geleceğe umutla bakmak istiyorum.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder