15 Mart 2014 Cumartesi

Bir Hafta da Böyle Geçti

Haftaya göz kontrolümüz ile başladık. Eymenciğimin sağ gözünde çapaklanma oluyordu. Çocuk doktorumuz burun ile göz arasında kalan boşluğa parmağımızla baskı uygulayıp aşağı çekerek masaj yapmamızı önermişti. Fakat Eymen masaj yapmamıza izin vermediği için başka yapılabilecek birşey var mı adına bir de göz doktoruna gitmeye karar verdik. Doktorumuz tabi ki Murat Moray. Gittiğimiz gibi önce bebişimin göz ölçümü yapıldı. Nasıl derseniz, çok kolay bebişinizin ışıklı tabancaya benzeyen bir alete bakması yeterli. Göz değerlerimiz gayet normal çıktı şükür. Kayma vs. yok. Böylece 1 yaş öncesi göz kontrolümüz yapılmış oldu. Artık bir daha 2 yaşında gideceğiz kısmette :) çapaklanmaya gelince masajdan başka çözüm yok :(

Göz konrolündeyiz

Doğum iznim ve rapor hakkım bittiğinden Pazartesi izin almak için okula gittim 15inde ücretsiz izne ayrılacağımdan 5 gün izin bana yetecekti. Fakat iznimin onaylanmaması ile 5 gün işbaşı yapacağımı öğrendim. Önce tabi ki şok oldum. Bu zamana kadar Oğlumla en fazla bir saat ayrı kalmıştım ve izin alacağımı düşündüğümden böyle bir duruma hiç hazır değildim. Fakat ben anneydim ve hemen toparlanıp 5 günlük bir plan yapıp bebeğimin bu süreçten minimum düzeyde etkilenmesi için gerekli tüm önlemleri almalıydım. Öyle de oldu bu süreci öncelikle biricik annem sayesinde atlattık. Oğluşumda beni hiç üzmedi. Ama sezdi bence bana gülmeleri azaldı sanki bu hafta:( fakat faydası da olmadı değil benim için de annem için de ve bebeğim için de çok güzel bir antrenman oldu. İşte bu beş gün çalışan bir anne oldum böylece. Neyse ki artık izindeyim ve Eymen 11 aylık olana dek hep yanında olacağım.

Öğretmen anne oğlumu bıraktım gidiyorum :(

Havanın güzel olması ile haydi bir dışarı denemesi daha yapalım dedik bugün. Daha önceki denemelerimiz için tık tık. Her deneme bir öncekinden daha iyi diyebilirim ama hala başarılı değil :( Eymen Batu bebek arabasında durmadığı için kucakta geziyoruz. Kucakta da sıcakta çabuk sıkıldığından hızlıca dönüşe geçiyoruz.

Oğlum ise haftayı bu pozlarla geçirdi



İşte böyle geçti bir hafta köpüklü bir Türk kahvesini hakettim değil mi? Herkese iyi haftalar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder